Senin, 23 November 2015

Zero-Point Tenaga

Zero-Point Tenaga

Apabila anda membina sebuah rumah anda memerlukan rangka kerja untuk membina di atas. Segala-galanya dalam alam semesta adalah sama. Apabila ahli-ahli sains jalur semua jauh, tenaga titik sifar adalah apa yang ditinggalkan. Ia adalah tenaga asas yang terdapat di dalam sistem fizikal kuantum mekanik. Ia adalah asas di mana semua yang lain dibina dan ia membentuk apa yang dipanggil bidang sifar mata. Albert Einstein dan Otto Stern membawa konsep ini kepada dunia pada tahun 1913.

Sejak itu, ahli-ahli sains telah membuat teori dan menguji aspek sains ini yang boleh mempunyai aplikasi untuk memberi manfaat kepada kehidupan kita. Mereka tahu bahawa jika rangka kerja rumah adalah sempurna yang anda boleh membina sebuah rumah yang sempurna. Permohonan kedua tenaga titik sifar yang tidak berkesudahan, tetapi bukti yang paling bermanfaat dan menarik berasal dari bidang kesihatan.

Semuanya tenaga. Para saintis telah dikenali ini untuk masa yang lama. Walaupun badan kita adalah tenaga dan seperti rangka kerja bagi rumah, badan kita mempunyai rangka kerja asas bertenaga yang mengawal saiz kami, bentuk, rupa dan keadaan kesihatan. Kebanyakan rangka kerja anda direka oleh genetik anda. Arkitek tertentu anda mengambil pelan induk dan membuat anda ke dalam siapa anda. Tetapi pakar genetik menunjukkan hanya kira-kira 35 peratus daripada apa yang berlaku di dalam kamu genetik dan anda tidak boleh menukar, 65 peratus lagi yang anda boleh. Ia dipengaruhi oleh tabiat pemakanan anda, tahap aktiviti, fungsi sistem imun dan persekitaran anda tinggal dan bekerja.

Seperti mana-mana rangka kerja, bidang sifar mata anda adalah tertakluk kepada kerosakan dan apabila itu berlaku, anda berakhir dengan masalah kesihatan, sakit, penyakit dan penyakit. Terdapat gangguan dalam rangka kerja elektromagnet asas anda. Apa kata jika terdapat satu cara untuk memulihkan rangka kerja anda kepada keadaan yang ideal? Well, terima kasih kepada ahli-ahli sains lagi, kita tahu bahawa segala-galanya telah resonans dan boleh dipulihkan kembali kepada keadaan asal dengan membawa dua garpu penalaan bersama-sama, dalam erti kata lain, menjadikan medan penjana sifar mata dekat dengan kawasan gangguan.

Apabila kita berbuat demikian, bidang sifar mata anda dipulihkan. The Original Iyashi tongkat betul-betul itu. Ia mengembalikan pelan tindakan elektromagnet anda. Teori bidang sifar mata dibawa ke dalam bermain dengan mengharmonikan ladangmu dengan bidang sifar mata dalam tongkat. Bidang tongkat tidak dipengaruhi oleh faktor-faktor yang lain supaya ia kekal tetap. Bidang anda bergerak untuk menjadi dalam resonans dengan tongkat dan perubahan berlaku ... secara semula jadi.

Anda tidak perlu menjadi seorang saintis roket untuk mengetahui apa yang boleh dilakukan sebaik sahaja rangka kerja yang bertenaga telah dipulihkan. Jika anda mempunyai kurang daripada kesihatan cemerlang anda perlu memikirkan sama ada teknologi ini adalah sesuai untuk anda. Jika anda mempercayai ia adalah, seperti yang saya lakukan, anda boleh pergi ke laman web Orignal Iyashi tongkat dan membaca semua mengenainya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar